Aktuality, důležitá sdělení

s Vašimi osobními údaji zacházíme dle GDPR...

Na co si při úmrtí dát pozor ?

Dovolíme si Vás upozornit na negativní jevy ve zdravotnictví a sociálních službách. Jedná se o promyšlenou manipulaci s Vašim psychickým stavem, spočívajícím ve spolupráci poskytovatelů zdravotních a sociálních služeb a některých pohřebních služeb při úmrtí Vašeho blízkého. Manipulace tkví v jeho odvozu z místa úmrtí k nějaké pohřební službě k uložení. Tedy v případě, že zemřelý není uložen v místě úmrtí, tzn. zdravotnickém nebo sociálním zařízení,     

ZPOZORNĚTE !!!

Nejspíše dostanete informační lístek, kde je uveden telefon a jméno pohřební služby, která Vašeho zesnulého uložila a předpokládá se, že tam půjdete objednat pohřeb. To právě nedělejte, nikam nevolejte a pohřební službu si vyberte sami, nebo na doporučení známých. V pohřební službě jen kartičku předejte. Vaší orientací v problému úmrtí, mohou být prověřené pohřební služby. U těchto prověřených služeb můžete předpokládat, že svojí práci dělají jako poslání, teprve poté následuje ekonomika. U jiných pohřebních služeb to může být opačně. V každém případě, když se obrátíte s objednáním pohřbu na pohřební službu, kterou popisujeme na začátku tohoto článku, vaše faktura za pohřeb se skrytě navýší o možný úplatek. Slušné zdravotnické, nebo sociální zařízení má mít nějaký prostor pro dočasné uložení zemřelých, než si ho vyzvedne Vámi vybraná pohřební služba. K té musíme ještě dodat, že má mít 24 hodinovou službu a vlastní chladící zařízení. Generelně jste ze zákona o pohřebnictví osvobození od poplatků za uložení zemřelého včetně, do 48 hodin od času smrti, který je jasně vyznačen na Listu o prohlídce zemřelého. V případě nařízené pitvy se čas počítá od ukončení pitvy. Jestli nějaká pohřební služba od Vás požaduje peníze, za uložení zesnulého, ale třeba manipulační poplatek, například za vak, převoz, manipulaci se zesnulou osobu atd. v 48 hodinách po úmrtí, nic neplaťte a obraťte se na Asociaci. Rádi Vám pomůžeme.

Informace o mimosoudním řešení                                 spotřebitelských sporů


Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu, kterým je: ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE (www.coi.cz)

V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odst. 1) v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.

Reprodukovaná hudba v obřadní síni

Prosíme pozůstalé, kteří si nevyberou z předloženého výběru hudby a budou chtít přehrát vlastní hudbu, aby jejich donesené soubory na flash disku byly pouze ve formátu mp3 (ne wma, flac, mp4 apod.) a přenosová rychlost byla min. 128 kbps.

Pohřební služba Eva Lavírová, Husovo nám. 1934, 258 01 Vlašim, +420 604 122 729
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky